Har du fundet en fejl i appen?

Udfyld formularen herunder, hvis du har fundet en fejl i appen eller i sangene. Vi svarer på så mange henvendelser vi kan og forsøger at løse problemerne hurtigst muligt. Har du problemer med din telefon eller tablet, kan vi desværre ikke yde support. Læs typiske spørgsmål og svar nedenfor inden du laver en fejlmelding.

Typiske problemer - som ikke er fejl i app'en

  • Jeg kan ikke opdaterer til ny app 
    Prøv at slette den gamle, hvis der ikke er en Opdater knap i butikken. Åbn app og klik på Genetabler køb i selve app'en.
  • Download af bog fylder for meget 
    App kan sagtens bruges uden at downloade, så længe der er WIFI eller mobildækning. Hvis du alligevel gerne vil downloade sange, og ikke har plads på din enhed, så opret i stedet favoritlister - og download sangene på den.

  • Jeg har fået ny smartphone, iPad eller tablet - skal jeg købe app'en igen?
    Nej - klik på "Genetabler køb" i menuen eller læs vejledning til genetabler købet i Apple produkter.
    Du skal dog købe app'en igen, hvis du skifter udbyder/styresystem - fx fra Apple (iOS) til Google (Android). 

  • Jeg har købt app'en til iPhone/iPad, men kan ikke installere på et andet Apple produkt (fx en ny iPad).
    Læs vejledning til genkøb her

  • Jeg får ikke lov til at købe - iPhone
    Det er typisk, fordi din telefon er indstillet til at køb i app ikke er tilladt. Det er altså en indstilling i din telefon.
    Læs Apples vejleding til at indstille køb i app.
    Har du problemer med køb i app på en Androidtelefon.

  • Jeg har problemer med betalingskort
    Prøv at kigge på Apples vejledning til skift eller fjernelse af betalingskort.

  • Familiedeling virker ikke på iPhone/iPad
    Der er familiedeling på selve app’en. Men Apple understøtter desværre ikke “Køb i app” som familiedeling.
    Læs Apples info om familiedeling

  • Jeg havde en iPhone og nu har jeg købt en Android - eller omvendt?
    Det kan desværre ikke lade sig gøre at overføre køb fra den ene platform til det andet. Det er to forskellige produkter. 

  • Jeg har en gammel telefon og det virker ikke
    Android 4.1 og frem virker og iOS 8.0 - har du ældre versioner, er du nødt til at opdatere telefonenen styresystem, for at det virker.

  • Hvor er min favoritliste fra den gamle app?
    I den nye app kan du dele, gemme og eksportere dine favoritter - hvis du fx får en ny device. Sker under Indstillinger. 

  • Musikken er kedelig og ikke til at synge efter
    I den nye Højskolesangbog er 100 af de nye sange, samt 100 af de mest populære sanges melodier indspillet med akkompagnement, som du kan synge efter. Hvilke sange der er med fuld indspilning, fremgår af et lille harpe-ikon.
    Resten af melodierne i app'en er midi-filer, som er lavet af en maskine og kun med et vers. Der kan du primært bruge melodierne til at understøtte læring og genkendelse.
      



Fill out my online form.