Genetabler køb i Google Play

Hvis du har flere Google produkter kan du installere på dem alle. Husk at være logget på med det Googlekonto, der købte sangbogen.

Hent dine tidligere sangbogskøb - kvit og frit

Vi har bygget genskabelse af dit køb ind i appen. Så uanset om

  • du vil hente dine sangbøger ned på flere apparater eller
  • du har fået en ny Android eller
  • du har den gamle version af appen 

Så er processen den samme.

Hent appen først

Hvis ikke du allerede har hentet appen, skal du først gøre det. Den er gratis. 

Alt opdaters automatisk

I android versionen opdateres appen automatisk. Den restorer automatisk køb ved opstart. Så det burde bare virke, når blot du henter app'en og er logget på Googleplay med den samme Googlekonto, du købte med første gang.

Kan du ikke se sangbogens indhold

Får du en meddelse på Android om at app’en allerede er købt, men kan du ikke se sangbogens indhold så forsøg følgende:

  1. Afinstaller app. Log ud af din google konto på mobilen og log ind igen. Installer app igen på dine devices. 
  2. Hvis ovenstående ikke virker, så installer denne fejlfindingsversion. Gå til instillinger i den nye app-version og klik på "Fejlfind" som vist på billederne nedenfor.

1. Download fejlfindingsversionen

Installer denne fejlfindingsversion. Gå til indstillinger og klik på knappen ”Fejlfind”.

2. Indsend fejlfinding 

Tryk på "Indsend". Den fejl du oplever bliver sendt til os, og vi vender tilbage til dig, når vi har en løsning.

Fandt du en fejl?

Hvis det ikke virkede som forventet, kan du hjælpe os ved at fortælle om fejlen i vores formular.