Vejledning til køb

Hvis du har købt en af sangbøgerne i Højskolesangbogens Apple app eller i Google Play, kan du hente den på andre apparater, med samme styresystem, kvit og frit.

Højskolesangbogens app er gratis og med den følger 10 gratis sange. Sangbøgerne skal købes i app'en. Søg på "Højskolesangbogen" i Appstore, hvis du har en iPhone eller i Google Play hvis du har en Android telefon (Fx en Samsung, Huawei, LG, HTC) og download app som du plejer at downloade.

Det er vigtig, at du er logget på med samme Apple-id eller Googlekonto, som du købte Højskolesangbogen med i appen.

huskeregel

Sangbøger køber du i appen og har du flere apparater af med samme styresystem Apple eller Android, kan købet genetableres på alle apparater. På din iPhone kan du se hvilke app du har downloadet med dit apple ID.

Vejledninger - genetabler køb

Genetabler køb i Apple

Genetabler køb i Android (Fx en Samsung, Huawei, LG, HTC)

Vejledninger og fejl

Vi oplever der er nogle typiske udfordringer med app'en, som vi har forsøgt at give svar på. Du kan også fortælle os om fejl, så vi forhåbentlig hele tiden kan gøre app'en så god som muligt.

Har du fundet fejl eller oplevet problemer?